Jak ćwiczyć żeby schudnąć?

Autor: Redakcja — Grudzień 27, 2017

Zgrabna sylwetka, smukłe i jędrne uda bez cienia cellulitu, płaski brzuch… która kobieta nie marzy o tym, aby poprawić swój wygląd i zrzucić kilka dodatkowych kilogramów. Odpowiednie odżywianie na pewno sprawi, że waga się zmniejszy, ale żeby przyspieszyć ten proces, warto postawić także na aktywność fizyczną. Ruch nie tylko sprawi, że zmniejszy się tkanka tłuszczowa, ale przy okazji korzystnie wpłyną na wygląd całej sylwetki. Poprzez odpowiednie ćwiczenia wzmacniają się mięśnie ciała, dzięki czemu całe ciało nabiera jędrności. Ćwiczenia na odchudzanie pozwolą także zwalczyć cellulit! Jeżeli utrata wagi jest dość znaczna, właściwa aktywność fizyczna sprawi, że skóra pozostanie jędrna i nie będzie wisieć.

Ćwiczenia na odchudzanie z piłką

ćwiczenia z piłką na odchudzanie Rozpoczynając swoją przygodę ze sportem, jednym z najważniejszych elementów jest odpowiedni dobór poziomu aktywności. Ćwiczenia na odchudzanie dla początkujących powinny być na tyle intensywne, aby odpowiednio się zmęczyć, a jednocześnie na poziomie możliwym do wykonania. Wybierając bardzo zaawansowane ćwiczenia, takie jak intensywne cardio czy interwały mogą zniechęcić do sportu na długo. Zdecydowanie lepiej wybrać bardziej statyczne ćwiczenia, które na początku wzmocnią nie tylko ciało, ale i poprawią kondycję. Dopiero po zbudowaniu podstaw, można przejść do bardziej zaawansowanych i mocniej wymagających treningów. Dobrym rozwiązaniem będą tutaj ćwiczenia na odchudzanie z piłką, która nie tylko urozmaici aktywność fizyczną, ale także zmniejszy obciążenie stawów. Ćwiczenia na odchudzanie z piłką najczęściej kojarzą się wszystkim z delikatnymi podskokami, dzięki którym wzmacnia się jedynie uda. Jednak z piłką można ćwiczyć całe ciało. Wykonywanie brzuszków na piłce odciąża kręgosłup, dzięki czemu nawet przy sporej nadwadze można bezpiecznie trenować mięśnie brzucha. Pomimo niewielkiej wagi, piłka może posłużyć także jako ciężar. Podnoszenie piłki, przy odpowiedniej liczbie powtórzeń da się odczuć! Piłka zajmuje niewiele miejsca, a jeżeli skończymy ćwiczenia, możemy spuścić z niej powietrze. Dodatkowo, można wybrać piłkę, przykładowo na http://www.okazje.info.pl/sport-i-hobby/pilki-gimnastyczne/, w ulubionym kolorze lub wzorze, tak aby trening był bardziej przyjemny.

Ćwiczenia dla początkujących na odchudzanie

Osoby początkujące, które dopiero zaczynają swoją drogę treningową, powinny wybierać łatwe treningi i stopniowo zwiększać ich intensywność. Znacznie lepszym rozwiązaniem jest ćwiczyć częściej, ale spokojniej, niż wybierać trudne treningi i szybko stracić zapał. Jeżeli celem ćwiczeń jest utrata wagi, dla początkujących dobrym rozwiązaniem będzie basen. Pływanie jest bezpieczne, ponieważ w wodzie stawy nie są narażone na dodatkowe obciążenie, a przy tym spala naprawdę dużo kalorii. Ci którzy nie potrafią pływać, mogą wybrać zajęcia zumby czy taniec.

Reklama: