Dieta 5 czynników Harleya Pasternaka

Autor: Redakcja — Lipiec 09, 2013

Dieta 5 czynników Harleya Pasternaka opiera się na 5-cio tygodniowym planie jedzenia, 5 posiłków mających 5 składników odżywczych: błonnik, zdrowe tłuszcze, węglowodany o niskim indeksie glikemicznym, pełnowartościowe i nisko tłuszczowe białko oraz napoje bez dodatku cukru (minimum 2 litry na dobę). Do tego przez 5 dni w tygodniu powinno ćwiczyć się przez 25 minut (ćwiczenia ogólnorozwojowe o miarkownym lub lekkim stopniu intensywności. Dopuszczalne są również 5 dni oszustwa. Raz w tygodniu można pozwolić sobie na na lekkie odstępstwa od diety.

źródło: urodaizdrowie.pl

źródło: urodaizdrowie.pl

Jedząc zbilansowane posiłki o wartości kalorycznej nie przekraczającej 1400 kcal, w przeciągu 5 tygodni można schudnąć do 7 kg. Stosując dietę 5 czynników nie trzeba obawiać się efektu jo-jo czy wyniszczenia organizmu. Do tego można poprawić kondycję psychiczną oraz fizyczną. O dobrych efektach tej diety świadczą idealne sylwetki stosujących ją gwizd. A wśród nich są między innymi Orlando Bloom, Nicole Richie czy Natalie Portman.

Reklama: