Dieta Cambridge

Autor: Justyna Nowak — Styczeń 15, 2013

Dieta Cambridge będzie idealna dla osób nie mających czasu na gotowanie. Do jej stosowania potrzebne są jedynie saszetki z potrawami w proszku. Można wybierać spośród zup, napojów, batoników, makaronów, owsianek itp. W zasadzie do wyboru są wszystkie typy jedzenia. Dzięki temu program żywieniowy da się dostosować do stylu życia czy preferencji smakowych. Wystarczy spożywać 3 posiłki dziennie zawierające od 400 do 500 kcal. Saszetki kupuje się w Centrach Żywieniowych lub przez Internet.

źródło zdjecia: cambridgekatowice.eu

Założenia diety

Na początku posiłki nie mogą przeskoczyć 500 kcal. Dietę stosuje się zwykle 3 tygodnie, a potem włączą do niej stopniowo normalne produkty. Aby nie wystąpił efekt jo-jo dobrze po niej przejść na dietę 1000 kcal.

Spadek wagi

Najczęściej stosując dietę Cambridge tygodniowo chudnie się 2,5 kg. Dobre efekty przynosi ona osobą mającym wskaźnik BMI powyżej 30 lub którym trudno wytrwać w  zwykłych dietach. Niestety czasami na początku stosowania mogą planu mogą pojawić się bóle głowy. Mijają one wraz z upływem czasu. Co ważne dieta Cambridge nie powinna być stosowana przez cukrzyków i kobiety w ciąży oraz dzieci, a także młodzież.

źródło zdjecia: groupon.pl

Reklama: