Dieta jagodowa

Autor: Marzena Sosnowska — Maj 16, 2013

Jagody są pyszne, a przy tym bardzo zdrowe. Dzięki nim zapobiegnie się wielu chorobom takim jak jaskra czy zwyrodnienie plamki żółtej. 10-dniowa dieta jagodowa o dziennej ilości nie przekraczającej 1000 kalorii pozwoli schudnąć 3 kg. A w jakiej postaci i ile jeść jagód?

źródło: farmacjapraktyczna.pl

źródło: farmacjapraktyczna.pl

Najlepiej sięgnąć po nie w sezonie, wtedy można kupić je za przystępna cenę i są świeże. Chociaż wartości nie stracą gdy się je ugotuje, upiecze lub udusi. Jagody można spożywać w postaci koktajli, z naleśnikami, z plackami, w sałatce albo z muesli. W czasie trwania diety trzeba unikać tłuszczy i cukrów. Trzeba więc wybierać chude mięso, ograniczyć zużycie oliwy i oleju oraz nie dosładzać owoców. W czasie diety należy pic dużo wody. Przyspieszy to przemianę materii, a także pomoże oczyścić organizm. Szklanka jagód ma tylko 80 kalorii, a owoce zawierają mnóstwo potrzebnych składników i witamin. Dieta jagodowa powinna więc zagwarantować smukłą linie oraz młody wygląd.

Reklama: