Dieta na płaski brzuch

Autor: Marzena Sosnowska — Kwiecień 08, 2014

Płaski brzuch to marzenie niemal każdej osoby, a zwłaszcza tej, która ma siedzącą pracę. Oprócz odpowiednich ćwiczeń  ta część ciała zyska pożądany kształt, jeśli zastosuje się właściwą dietę. Co w takim razie jeść i co ograniczyć?brzuch

Największym problemem są oczywiście węglowodany, dlatego zacząć trzeba od ich drastycznego ograniczenia. Dziennie spożywać najlepiej tylko 2 kromki chleba i należy wyeliminować makaron oraz ryż. Jeśli już muszą się pojawić można spożywać je do godziny 13. Potem łatwiej zamieniają się w kłopotliwą „oponkę”. Węglowodany lepiej zastąpić białkiem przyjmowanym 6 razy dziennie. W przypadku tłuszczy zalecane są te nienasycone. Znajdzie się je w orzechach, oliwie czy sardynkach. Nie można jednak przesadzać z jego ilością.

Dużo jeść można za to owoców i warzyw. Do tego dozwolone jest spożywanie ziemniaków byle były ugotowane na parze. W zasadzie im więcej będzie się gotowiło, dusiło czy piekło potrawy zamiast smażyło, tym lepiej wpłynie to na wygląd brzucha.

Jeśli chodzi o napoje zalecane są koktajle owocowe, woda i soki. Można pozwolić sobie na alkohol, ale nie powinien występować w formie piwa, lecz owocowych drinków.

Reklama: