Dieta przedwalentynkowa

Autor: Justyna Nowak — Styczeń 24, 2013

Chcesz ładnie prezentować się w nowej sukience w czasie romantycznej kolacji z ukochanym? A może chcesz zmieścić się w dawno nie zakładane obcisłe dżinsy? Na szczęście nie musisz stosować restrykcyjnych diet. Wystarczy, że będziesz odżywiać się racjonalnie i według zaleconego poniżej jadłospisu zaczerpniętego z Edipresse S.A.

źródło: allforbody.com

Zasady diety:

  1. Dietę najlepiej prowadzić przez 4 dni, ale można przedłużyć ją do 2 tygodni.
  2. Codziennie trzeba zjadać 5 posiłków.
  3. Każdy dzień należy rozpoczynać od wypicia szklanki wody z sokiem z połowy cytryny, a 2 godziny przed snem wypijać napój drożdżowy. Sporządza się go z łyżeczki drożdży, którą dodaje się do szklanki z wrzącym mlekiem. Następnie odstawia na 5-10 minut. Przed spożyciem mikstury trzeba ją zamieszać. Dzięki tym zabiegom przyspieszy się przemianę materii i poprawi cerę.

DZIEŃ 1
Śniadanie
koktajl z małego kubka jogurtu 0% i filiżanki dowolnych owoców
II śniadanie
3 kromki pieczywa chrupkiego, 3 plasterki polędwicy drobiowej, pomidor
Obiad
pieczona lub gotowana pierś kurczaka (bez skórki), mizeria z jogurtem
Podwieczorek
plaster chudego twarogu
Kolacja
30 dag kalafiora lub brokułu gotowanego na parze lub tradycyjnie, ale krótko

DZIEŃ 2
Śniadanie
2 kromki grahama, 2 plasterki szynki, 4 liście sałaty, pomidor
II śniadanie
1/2 szklanki jogurtu 0% z łyżeczką miodu i 2 łyżkami ziaren słonecznika
Obiad
plaster schabu z grilla, miseczka duszonej (bez tłuszczu) kapusty z koperkiem
Podwieczorek
szklanka kefiru
Kolacja
talerz gotowanej fasolki szparagowej posypanej łyżką otrąb

DZIEŃ 3
Śniadanie
koktajl z 1/2 szklanki maślanki oraz filiżanki dowolnych owoców
II śniadanie
2 kromki chleba razowego, plaster sera białego, kilka rzodkiewek
Obiad
15 dag pieczonej lub gotowanej na parze ryby, surówka z pomidora i cebul
Podwieczorek
kromka chrupkiego chleba z szynką
Kolacja
mała cukinia duszona z pomidorem i cebulą, skropiona sokiem z cytryny i oliwą

DZIEŃ 4
Śniadanie
2 kromki chleba razowego, jajko na twardo, świeży ogórek
II śniadanie
jogurt naturalny 0% z 3 łyżkami musli i garścią dowolnych owoców
Obiad
duszony zraz wołowy, skropiona oliwą surówka z sałaty, pomidora i ogórka
Podwieczorek
mały jogurt naturalny 0%
Kolacja
30 dag marchwi (może być gotowana lub starta surowa, skropiona cytryną)

Po skończonej diecie z pewnością nie wystąpi efekt jo-jo, a samopoczucie będzie tak samo dobre, jeśli nie lepsze, niż przed nią. Warto więc już dziś rozejrzeć się za odpowiednim strojem. Najlepiej seksowną sukienką lub kuszącym kompletem bielizny lub też prezentem dla ukochanej osoby. Jeśli nie masz zbyt wiele czasu na zakupy kilka ciekawych propozycji za przystępną cenę znajdziesz na internetowych porównywarkach.

Reklama: