Dieta śródziemnomorska

Autor: Michał Wrona — Wrzesień 24, 2013

Dieta śródziemnomorska pozwala schudnąć 8 kg w 32 dni, pozbyć się tłuszczu na brzuchu, a także buduje zdrowe nawyki żywieniowe. Dziennie zakłada spożywania 1600 kcal w postaci nienasyconych kwasów tłuszczowych, pełnoziarnistych produktów, nasion, nieprzetworzonego, chudego mięsa, oraz warzyw i owoców.Greek salad

Spożywanie tego typu tłuszczów prowadzi do redukcji tego nagromadzonego na brzuchu. Znajdzie się je awokado, oliwkach, orzechach i nasionach soi, nasionach lnu czy ciemnej czekoladzie. S pozywanie ostatniego powinno się jednak znacznie ograniczyć. Bez względnie nie można jeść białego pieczywa i słodyczy, a także czerwonego mięsa, białego tłustego oraz tłustych wędlin.

Przez pierwsze 4 dni należy zamknąć wartość kaloryczną posiłków w przedziale 1200-1400 kcal. Powinno się też wypijać wtedy dziennie przynajmniej 2 l wody. W czasie całej diety spożywa się 4 posiłki każdego dnia. Co ciekawe codziennie można wypić kieliszek czerwonego, wytrawnego wina.

Reklama: