Dla zapracowanych

Autor: Michał Wrona — Wrzesień 10, 2013

kanZapracowane osoby nie myślą o tym co jedzą. Nieregularnie się odżywiają, zadowalają słodkimi i niezdrowymi przekąskami. Do tego zapominają o urozmaicaniu jadłospisu. Nic dziwnego, że ludzie prowadzący siedzący tryb życia bardzo często borykają się z kilkoma nadprogramowymi kilogramami lub nadwagą. Dieta dla zapracowanych pomoże wyglądać i poczuć się lepiej bez konieczności poświęcania jej dużej ilości czasu czy wysiłku.

Nowy sposób odżywiania należy wprowadzić na 7 do 28 dni. Jedząc posiłki, których wartość kaloryczna wynosi 1200 kcal chudnie się około 1 kg tygodniowo. W jadłospisie powinny znaleźć się produkty zawierające dużo błonnika i witaminy B. Składniki te wzmacniają odporność na stres i sprawiają, że dłużej czujemy się syci.

Dziennie powinno zjadać się 5 posiłków i jeść je o w miarę stałych porach. Tak żołądek miał szansę zasygnalizować głód. 15 minut przed każdym z nich należy wypić szklankę niegazowanej wody mineralnej. Pierwsze śniadanie powinno się zjeść w domu, a drugie, obiad i podwieczorek w pracy. Natomiast kolacje przed godziną 20. Oczywiście nie można opuścić ani jednego posiłku. W innym razie zje się potem za dużo. Ważne też, aby delektować się potrawami. Dzięki temu szybciej poczujemy się najedzeni.

Reklama: