Jak ćwiczyć, jeśli masz na to tylko 2 dni w tygodniu?

Autor: Redakcja — Marzec 12, 2016

W dzisiejszych czasach coraz częściej narzekamy na brak czasu. Często przesmykujemy od jednych obowiązków do drugich zapominając o dbaniu o siebie. Nie mamy czasu na częste treningi, co przekłada się na naszą sylwetkę oraz wydolność. Jednak nie martw się, możesz znakomicie wyglądać nawet wtedy, gdy masz tylko dwa dni na ćwiczenia! Zobacz, jak trenować nawet wtedy, gdy brakuje Ci czasu!

Jak trenować 2 dni w tygodniu?

Jeśli masz tylko dwa dni na ćwiczenia to przede wszystkim musisz dać z siebie wszystko! Bez tego nie osiągniesz efektów. Zmęcz się porządnie, aby zwiększyć swoje możliwość. Przede wszystkim spędź dobre 10-15 minut na urządzeniach typu cardio, które pobudzą Cię do działania. Angażuj jak najwięcej partii mięśni, dlatego dobrym rozwiązaniem będzie bieżnia lub orbitrek. Świetnie poradzą sobie one z nogami, pośladkami, ale także i brzuchem oraz rękoma. Pamiętaj również o jednej prostej zasadzie – bardziej intensywny trening przyniesie lepsze rezultaty niż powolny trening codziennie. Im więcej partii ciała zaangażujesz tym lepiej dla Ciebie. Tutaj przyda się również odpowiednia odzież – dobre buty sportowe damskie będą znakomitym sprzymierzeńcem. Wygoda to ważny element, który wspomoże nas podczas ćwiczeń. Poszuka idealnych modeli na Okazje.info: http://okazje.info.pl/odziez-i-obuwie/sportowe-buty-damskie/.

Ćwiczenia to nie wszystko – zamiast stosować windę, używaj schodów. Dzięki temu znakomicie wspomożesz swoją sylwetkę. Ważne jest, żeby zawsze sie ruszać. Krótki spacer do sklepu czy umycie okna to już ruch, za który podziękuje Ci twój organizm. Postaw też na dietę – ogranicz węglowodany, zrezygnuj z wysokotłuszczowego jedzenia i zastąp je warzywami. Efekty zauważysz w niedługim czasie. Nie wiesz, co wybrać? Spróbuj diety zgodnej z grupą krwi, a naprawdę szybko osiągniesz znakomite rezultaty.

Reklama: