Jaka dieta jest skuteczna na płaski brzuch?

Autor: Agnieszka S. — Grudzień 07, 2015

Dieta na płaski brzuch nie wymaga od nas wykupienia usług dietetyka, możemy to zrobić sami i da nam to większą satysfakcję. Należy wybierać produkty zalecane i unikać żywności, która szkodzi i zdrowiu i naszej formie.

Płaski brzuch

Przede wszystkim powinniśmy unikać potraw tłustych, słodkich czy wzdymających. Strońmy też od mocno solonych potraw, zatrzymują one wodę w organizmie. Jasne jest, że napoje gazowane na pewno nie pomogą. Przez nie dwutlenek węgla rozpycha nasz żołądek. Jeśli ktoś lubi żuć gumę to chociaż na pewien czas powinien przestać, niby to nic takiego ale w trakcie żucia połykamy bardzo dużo powietrza. Pomogą nam napary pitne jak rumianek i mięta.

Pijmy jogurty z żywymi kulturami bakterii, utrzymają one w równowadze florę jelitową, ograniczając produkcję gazów i zapobiegną także wzdęciom i zaparciom. Zwiększmy ilość błonnika, posiadają go dużo: gruboziarniste pieczywo, kasze, ciemne makarony lub brązowy ryż. Źródło białka powinno stanowić dla nasz przede wszystkim gotowane lub grillowane mięso lub ryby. Spożywajmy posiłki w małych ilościach 4-5 razy dziennie tak, aby przerwa, kiedy nie jemy nie przekraczały 3 godzin. Ustalmy sobie stałą porę posiłków. Nie możemy zapomnieć, aby dostarczać organizmowi codziennie minimów 6 lub  8 szklanek niegazowanej wody mineralnej.

Pierwszą i najważniejszą rzeczą jest oczywiście nasza silna wola i dążenie do wyznaczonego sobie celu. Nie zobaczymy efektów od razu ale po pewnym czasie poczujemy się o wiele lepiej, choćby dlatego, że wytrwaliśmy w naszym postanowieniu.

Reklama: