Proste sposoby na jeszcze szybsze spalenie tłuszczu

Autor: Justyna Nowak — Sierpień 16, 2014

Spalanie niechcianego tłuszczyku nie musi się odbywać w sposób bardzo męczący. Wystarczy bowiem, że zmieni się kilka codziennych nawyków, a zbędne kilogramy zaczną znikać o wiele szybciej, niż byśmy się tego spodziewały.

Po pierwsze: śniadanie. Dzięki niemu pobudzamy metabolizm naszego organizmu, czyli po prostu mówimy mu, by zaczął intensywniej spa

źródło: medisite.pl

źródło: medisite.pl

lać kalorie. Jeśli  nie zjemy śniadania procesy metaboliczne będą o wiele dłużej „spały”.

Jeśli to tylko możliwe, zamiast jeździć do pracy czy szkoły, zrób sobie spacer bądź przejażdżkę rowerową. Nawet bowiem dziesięć czy dwadzieścia minut ruchu pobudzi spalanie kalorii i da Ci sporą dawkę endorfin, które zwane są hormonami szczęścia.

Gdy już jesteś po śniadaniu i porannym spacerze czas zrobić sobie małą kawę. Specjaliści dowiedli bowiem, że wypicie jednego, niedosładzanego espresso prowadzi do intensywniejszego spalania tłuszczu. Dzieje się to nawet wtedy, gdy siedzisz przy biurku i wykonujesz swoje codzienne obowiązki!

Poranna kawa to jedno. Drugą sprawą jeśli chodzi o picie są zimne napoje. Oczywiście najlepiej te niedosładzane. Dlaczego najlepiej zimne? Ano dlatego, że organizm zużywa sporo energii do ich ogrzania, a więc spala przy tym więcej kalorii niż w przypadku napojów mających temperaturę pokojową.

Czas na obiad. Ten zaplanuj sobie już dzień wcześniej. Dzięki temu bowiem łatwiej unikniesz skuszenia się na hamburgera czy inne szybkie, niezdrowe danie. Planując dzień wcześniej masz też czas na to, by dokupić więcej zdrowych składników, a nie gotować tylko z tego, co masz akurat w domu.

Raz na godzinę zafunduj sobie krótką, choć pięciominutową przerwę. W jej trakcie odejdź od biurka, zrób sobie krótki spacer oraz rozciągnij mięśnie nóg i karku. Gdy to możliwe, zamiast jazdy windą wybieraj też chodzenie po schodach. Te niby proste rzeczy naprawdę mocno pobudza nasz organizm do lepszego działania!

Reklama: