Zdrowe smoothie – propozycje dla aktywnych

Autor: Redakcja — Sierpień 14, 2016

Żyjąc fit, uprawiając sporty warto też postawić na zdrowe przekąski i napoje. Bez wątpienia należą do nich wszelkiego rodzaju smoothies, czyli zblenderowane na gładko pyszności, które sprawdzą się we wszystkich okolicznościach. Oprócz tego, że są zdrowe, niewiele kaloryczne, to dodatkowo z powodzeniem mogą zastąpić nam nawet posiłek. Co najlepiej dodać do smoothie, by było znakomite? Pietruszkę!

Smoothies z dodatkiem pietruszki

Sama pietruszka to zioło, które znane jest już od setek tysięcy lat. Przede wszystkim wywodzi się z tego, że rosło w trudnych warunkach, bo na skalistych brzegach. Posiada właściwości zdrowotne, albowiem zawiera ogromną ilość żelaza, ale także i dawkę witaminy C. Sprzyja to wchłanianiu tychże pierwiastków do organizmu. Oprócz tego, pietruszka zapobiega odkładaniu się złóg cholesterolu. Sprawia, to że profilaktycznie możesz zadbać o swoje zdrowie pijąc właśnie smaczne pietruszkowe smoothie!

Juice cucumber in glass on board

Malinowo-pietruszkowe smoothie

Lubisz maliny? Jeśli tak, to idealne będzie połączenie tego owocu właśnie z pietruszką. Co potrzebujesz?

  • natkę pietruszki
  • garść świeżych malin
  • banana
  • łyżkę nasion chia lub jagód goi
  • łyżeczkę miodu
  • mały jogurt
  • miętę

Wszystkie składniki dokładnie ze sobą zblenderuj – jedynie pozostaw listki mięty, którymi przyozdobisz napój. Możesz mieć pewność, że wszystkie te zdrowe składniki dostarczą ci energii na cały dzień. Z powodzeniem możesz zastąpić posiłek i cieszyć się smacznym, niskokalorycznym posiłkiem. Jeśli cenisz sobie piękny wygląd, postaw też na produkty, które zadbają o Twoje włosy, skórę i paznokcie. Sprawdź ranking preparatów!

Reklama: